Van Pismo Beach naar Los Angeles en Arizona dessert

10 september 2018 - Ventura County, Verenigde Staten

We vertrekken mooi op tijd ,het is half 9 en besluiten dat we een uurtje langs de Stille Oceaan gaan reizen om na een goed anderhalf uur een camping op te zoeken met zwembad,zodat Isa ook een dag kan genieten van wat rust.We rijden langs de kust en ik zie pelikanen en dolfijnen,wat een gave ervaring tot nu toe al.We komen aan op onze camping en duiken meteen het zwembad in.We zijn nu bijna bij de dessert dus de temperaturen stijgen hier tot boven 35 graden.We koelen lekker af en we hebben een mooie bbq bij onze plek dus deze steken we lekker aan en bakken er lekker vlees op.We stippelen de route uit voor de volgende dag.De volgende ochtend na het ontbijt pakken we alle spullen in en gaan richting Hollywood,na 1.5 uur rijden komen we op een mooie weg met uitkijk precies op het mooie bord.We gaan op zoek maar een parkeerplaats en lopen vervolgens Hollywood bv op waar de Walk of fame zich bevind.Isa gaat op de foto met Mini Mouse en ik realisser me dat ik nu dus echt in Hollywood sta,bij de sterren van de sterren.Iets wat hoog in mijn bucketlist staat kan afgestreept worden.om 2 uur vervolgens we onze reis naar de volgende camping om daar te overnachten, deze ligt midden in de woestijn van Arizona en het is er masr liefst 39 graden als we om half 6 aan komen.Morgen pakken we een stukje route 66 .maar voor nu duiken wij lekker het zwembad in.