Aan de voet van Yosemite Park

19 september 2018 - Exeter, California, Verenigde Staten

Het is dinsdagmorgen 9 uur als we onderweg zijn naar het Yosemite Park.We moeten tanken en bij het plaatselijke tankstation staat het winkeltje vol met vis spullen.Pim haalt een vishengel met alles erop en eraan , want onze volgende camping ligt aan een oever of rivier.Voor 50 dollar hebben we een heel pakket bij elkaar en dat is weinig geld wordt mij verteld.Ik heb er geen idee van want ik vis nooit maar hier in Amerika wil ik wel een poging wagen🤗.Na bijna 3 uur rijden slaan we ons laatste voedsel in voor de komende 5 dagen ,en rijden daarna Yosemite Park in.hier gaan we onze laatste paar dagen rond brengen voordat we weer richting San Francisco gaan.😥maar voor nu gaan we nog even genieten van onze laatste dagen hier in Amerika, en wauw wat heb ik het hier mooi gehad,genoten,uitgerust en vooral al mn kippenvelmomentjes beleefd,en ik kan echt iedereen aanraden, als je eens in je leven wat wilt doen zoals wij een mooie reis te maken doe het dan!En bezoek Amerika en dan vooral West Amerika want wauw wat een mooie wereld.Als we het park inrijden zien we gelijk de sporen die de bosbranden hier hebben achter gelaten.Hele stukken zijn zwart,bomen zijn aan de stam zwart en voor de helft zijn de toppen bruin en groen.De foto die ik in het album plaats is geen zwart wit foto maar kleur,dit is de kleur dat wij zien wat de bosbrand met dit gebied gedaan heeft,1 en al as.Hopelijk hersteld dit stuk prachtige natuur zich snel.We rijden alle campings af die in het park liggen maar tevergeefs alles is full.We besluiten het park uit te rijden en komen een camping tegen rustig gelegen aan een riviertje en gaan daar overnachten.Als we eenmaal op de camping staan maken we een gezamenlijk besluit.we blijven hier sowieso 2 a 3 dagen,je kan er vissen,zwemmen,kampvuur bouwen en midgetgolfen dit is een prima plekje om de laatste dagen te vertoeven.Wat wel erg jammer is ,is dat het hart van Yosemite Park waar zich ook de watervallen bevinden omgetoverd is tot een waar toeristen plek waar ze krioelen als een hoop mieren op elkaar.nu gaan we lekker genieten saampies van onze laatste dagen hier in Amerika.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl