Sequioa National Park

18 september 2018 - Kernville, California, Verenigde Staten

We rijden weg uit Barstauw, de camping waar we eerder al hebben overnacht.Deze lag op de route naar het Sequioa np dus hebben we besloten om deze camping gewoon nog een x te pakken.We zijn 2 uur onderweg en komen lang de koa (rv camping) waar we in eerste instantie heen wilden.Als Pim zegt laten we gewoon het park inrijden komen we een nog mooiere camping tegen.Deze ligt aan een rivier .We staan met de camper aan deze rivier,wat een rust,eindelijk geen autosnelwegen of treinen meer maar gewoon totale rust.Er zijn hier beren en stiekem hoop ik dat we er nog 1 gaan zien,maar ik ben er bang voor.De volgende morgen vertrekken we richting King Canyon een klein broertje van de Glenn Canyon gelegen in de omgeving van het Yosemite Park.We nemen de route en onderweg stoppen we bij de 100 Giants. Het is een looproute van ongeveer 2 km leidend langs  deze grote bomen zo groot en zo oud,ongelooflijk dat dit gewoon nog kan wat een reuzen zijn dit,maar wat mooi.Ook Isa wil met elke boom op de foto(soms heb ik maar net alsof gedaan dat ik een foto maakte,want bij elke boom was het mama wil je foto van me maken).We vervolgen onze route door 30 km lange slingerpaadsje ,en Isa wordt er zelfs wagen ziek van,ze begint over te geven maar helaas is dit de enige weg die we kunnen berijden. Ikzelf krijg ook hoofdpijn,we stijgen naar grote hoogte om daarna weer af te dalen steeds dieper het dal in, wat je echt wel gaat voelen in je hoofd.Na een uur of wat stoppen we bij een camping ,het is genoeg geweest voor vandaag, morgen gaan we naar yosemite Park.we hebben de afgelopen dagen veel en lang gereisd.Wel alles gezien wat we wilden maar wel goed door gereden,dit met een speciale reden:zodra we in yosemite Park zijn hebben we ongv 2 dagen over dus dan kunnen we op 1 camping wat langer blijven , zodat we in een mooi groen park met watervallen een extra dag of misschien zelfs 2 kunnem genieten van dit stukje prachtige natuur.Morgen kopen we eerst een vishengel want de volgende camping ligt aan een rivier en we willen uiteraard wel forel of iets dergelijks voor op de bbq vangen.Zal het ons lukken?? To be continue 😃😃