De laatste dagen zijn aangebroken

24 september 2018 - Angels Camp, Verenigde Staten

De laatste dagen zijn aangebroken en wat hebben we het mooi gehad.Het is nu donderdag, we staan op een camping en gaan morgen onze laatste camping bezoeken. Daar zullen we onze laatste 3 dagen verblijven en dan maandag vliegen we weer terug naar Holland om dinsdag 9.15 te landen .Het is vrijdag als we richting San Leandro rijden,onze laatste camping. Dit is een camping aan het meer of nou ja je moet 0.58 mile wandelen naar het meer. We kunnen er niet zwemmen want er zit blauwalg in maar we gaan er wel vissen. Helaas minder geluk dan 2 dagen geleden . Het is een prachtige camping gelegen op een heuvel in het bos aan de rand van San Leandro  een voorstad van San Francisco. Als het avond is kijk je vanuit onze plaats over het water en in de verte zie je de stad wat mooi. We zijn vrijdags al aangekomen op de camping we hadden zondag een reservering pas staan,alles is full maar gelukkig zijn er altijd mensen die niet komen opdagen waardoor er toch een plekje over is.En wij hebben geluk!We blijven hier tot maandag ochtend.Dan gaan we om 6 uur rijden om alle verkeersdrukte voor te zijn en om op tijd de camper in te leveren en op het vliegveld te zijn.Maar voor nu gaan we nog even genieten van onze laatste 2 dagen in Amerika.