Las Vegas

15 september 2018 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

We komen rond de middag aan en gaan eerst lekker zwemmen.Het is hier nog hotter dan hot,Las Vegas ligt midden in de woestijn van Nevada.Het is er maar liefst 35 graden als we aankomen en de temperaturen zullen nog gaan stijgen tot net boven de 40 graden.In het zwembad vinden we verkoeling , maar even in de zon en zelfs ik wordt zo rood als een kreeft.Na het zwemmen gaan we even relaxen in de camper,daar hebben we namelijk airco en buiten is het gewoon niet te doen.Om half 6 vogelen we een route uit om in Vegas boulevard te komen en er gaan een shuttle bus van onze camping naar hartje Vegas.Deze pakken we en als we eenmaal op de strip zijn vallen wederom al onze monden open.Het is ondertussen al donker geworden , dat is het hier rond 1900 al en alle lampen en flikkerende lampjes gaan aan.Het is 1 en al bling om ons heen.We gaan wat eten maar de porties zijn weer zo groot dat we het meenemen , dat is wel een voordeel hier in Amerika alles wat je niet op kan kan mee in een doggiebag. 😂We lopen na het eten naar het Balagio hotel, waar de film oceans 11 is opgenomen en bekijken de fontein die voor dit mega grote casino staat.Ook Isa weet niet waar ze moet kijken en alles is oohh mama!!!!kijk!!!! We genieten elk moment dat we hier zijn.Om 5 voor negen moeten we onze looppas aanpassen tot lichtelijk rennen want om 21 15 stipt vertrekt de bus , als we die missen zullen we 2 uur moeten wachten .We komen aan bij de opstap plek en de bus staat er al,de chauffeur kijkt op zn horloge klaar om in te stappen en Nel zwaait snel dat we er aan komen.Half rennend komen we aan en bedanken de man dat hij op ons heeft gewacht.het is 10 uur als we op de camping aankomen.Isa doet het merkwaardig goed en lijkt ook te genieten van alles.We kruipen ons nest in om morgen de weg te vervolgen richting scuaja np. Het park met de bomen zo groot dat je je kleiner dan klein duimpje voelt.