Welkom in San Francisco

5 september 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag begint onze reis,om half 5 in de auto en om 7 uur op Schiphol.We hebben al snel een mooi plekje gevonden waar Isa lekker kan spelen,zodat onze tijd mooi gedood wordt met brood en koffie.Als we om 9.15 ons vliegtuig binnen lopen valt mijn mond open van verbazing, wat een enorm ding is dit.We hebben goed vermaak aan boord dus de 10 uur vliegen is zo voorbij.Terwijl het in Nederland 21.00 is zet ik mijn horloge terug naar 12.00 .We pakken een taxi naar ons hotel en gaan ons opfrissen.Wat heeft Isa het goed gegaan en ze is helemaal kapot maar we moeten nog even door.We besluiten om naar pier 39 te gaan om even wat te eten en pakken zo leuk typisch trammetje dat je over ziet in San Francisco en in films.We blijven zitten tot we niet verder kunnen en gaan te voet verder.We moeten nog een heel stuk en er komt een man met een fiets tuk tuk voorbij ,Pim zegt kom op we gaan erin.De man brengt ons tot pier 39 wat overigens een best stukje fietsen nog was en ondertussen verteld bij wijzend links en rechts wat er allemaal te beleven is.We komen aan op de pier wauw fantastisch zo bruisend,en lopen een restaurant in om wat te eten.Uiteraard bestellen we alle 3 een burger met friet en een cola maar deze porties zijn zo groot ..oeps vergeten ..Met een volle buik pakken we een taxi terug naar het hotel de vermoeidheid heeft ons alle 4 te pakken en we besluiten om lekker ons bed in te gaan.We gaan morgen wel terug naar pier 39 om het mooie uitzicht op de golden gate brug en alcstraz te bekijken zeggen we tegen elkaar.Het is 19.00 als we in bed liggen en om 19.05 is het muisstil op kamer 553.

1. Bea:
    5 september 2018
    Leuk om te lezen hoor,geniet ervan.😇
  2. Rina:
    5 september 2018
    Vreselijk leuk om zo op de hoogte te blijven
    Liefs van Sky 💞
  3. Liliane bosman: