Dag 7 het Zion National Park

14 september 2018 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

We vertrekken weer om 9 uur in de ochtend, we gaan op weg naar het Zion NP.We hebben gisteren een parken pas gekocht ,deze kost 80 dollar en je kan er elk groot park mee bezoeken.Dit is veel voordeliger aangezien de entree van elk park 35 dollar kost.Na 1 uur rijden komen we aan bij het Zion NP waar een Ranger ons uit legt wat de regels zijn binnen dit park.Isa heeft trouwens gisteren bij de Grand Canyon een gave hoed gescoord waar junior ranger op staat hoe gaaf !We rijden het park in en weer een kippenvel momentje , ik blijf het zeggen overal waar we komen is het gewoon fantastisch. De natuur is zo mooi .De weg vervolgt zich door smalle kronkelpaden en tunnels waar we begeleidt worden ,en we moeten in het midden rijden aangezien we anders te hoog zijn voor de tunnel.we rijden door het park op weg naar St.George onze volgende stop voor de overnachting.deze route was weer wat kleiner zodat we weer dagje relax hebben.We gaan lekker zwemmen bbq en dan morgen naar Las Vegas.